Avoin työpaikka asiakaspalvelussa

 

Tervetuloa tärkeään työhön!

Suomen World Vision etsii varainhankintansa tueksi
KOORDINAATTORIA ASIAKASPALVELUUN

Tehtäväsi on palvella World Visionin lahjoittajia, pääosin kummeja, puhelimitse ja sähköpostitse. Löydät ratkaisut asiakkaidemme kysymyksiin niin, että heille jää innostunut ja luottavainen olo kummina toimimisesta. Työsi kautta palvelet myös sitä kehitysmaan lasta, jolle lahjoittajamme antavat toivon, taidot ja tulevaisuuden.
 

Odotamme sinulta kokemusta asiakaspalvelutyöstä vähintään kolmen vuoden ajalta esim. call centeristä tai muualta liike-elämästä, kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, paineensietokykyä sekä myyntihenkistä asennetta.

Olet tottunut tietokoneen käyttäjä ja opit helposti uudet järjestelmät. Asiakastietojärjestelmien tuntemuksesta ja tarkkuudesta niiden käytössä on sinulle hyötyä.

Koska asiakaspalvelun arjessa jokainen kohtaaminen on tärkeä, tarvitset myös ongelmanratkaisukykyä, taitoa hoitaa samanaikaisesti monia eri työtehtäviä ja priorisoida niitä. Sen takia arvostamme myös oma-aloitteisuutta, innokasta työotetta ja halua kehittää työn prosesseja.

Hakijoilta edellytämme suomen ja englannin kielten hyvää suullista ja kirjallista taitoa. Eduksi katsomme ruotsin kielen taidon.

Tarjoamme innostavan ja monipuolisen työn myönteisessä ja eteenpäin katsovassa asiakaspalvelutehtävässä. Tehtävä on määräaikainen lokakuun 2019 loppuun saakka.

Liitä hakemukseen ansioluettelosi ja palkkatoiveesi ja lähetä sähköposti 31.12.2017 mennessä osoitteeseen minna.clergeaud@worldvision.fi.

Suomen World Vision on lasten elinoloja ja oikeuksia edistävä kristillishumanitaarinen kehitysyhteistyöjärjestö ja itsenäinen osa maailman suurinta kummilapsijärjestöä. Kansainvälisesti World Visionin avun piirissä on 100 miljoonaa ihmistä.

Katso lisää: www.worldvision.fi ja www.facebook.com/SuomenWorldVision/